פורסם ב- כתיבת תגובה

מהם בעצם 'הספרים שעדין לא יצאו לאור'

לנו בבני ציון יש מטרה עליונה: לחבר את עם ישראל לתנ"ך. מתוך המטרה הזאת אנו עובדים במשך 12 שנה ללמוד, לכתוב ולפתח את התכנים השורשיים ביותר, העמוקים ביותר והמבוססים ביותר שנוכל.

את התכנים הללו אנו בונים במשך שנים, ואט אט אנו זוכים להוציא אותם בתור ספרים בסדרת 'מכלל יופי'. כיום יוצא ספר בערך כל שנה. במצב כזה, התהליך הטבעי היה שהציבור יקרא את הספרים רק כאשר הם יצאו לאור.

אבל בשנים האחרונות התברר לנו שהביקוש עולה בהרבה על ההיצע: אנו מקבלים באופן רצוף פניות מאנשים שפשוט רוצים ללמוד תנ"ך. הם מבקשים להתקדם בלימוד באמצעות המבט המיוחד של ספרי מכלל יופי. וכך, מצאנו עצמנו שולחים שוב ושוב את הקבצים הגולמיים של הספרים שעדין לא יצאו. הקבצים החלו להסתובב בציבור באופן בלתי מבוקר, והבנו שעלינו לאפשר לרכוש אותם באופן מסודר ואחראי.

חשוב לדעת

הספרים האלה ממהותם נמצאים בשלבי כתיבה, עריכה והגהה. יש בהם רעיונות גולמיים, כיווני חשיבה ראשוניים, סקירות פרשנים בלתי ערוכות וכדומה. כמובן שאנו מעלים למכירה רק ספרים שלדעתנו הידע והביאור המצויים בהם הגיעו לרמה בה הם מעניקים קומה חדשה ומבט רחב ללומד. ספרים שנמצאים בשלבי כתיבה בוסריים וראשוניים עוד יותר נשארים בינתיים אצלנו.

היתרון בספרים הללו הוא שהם מאפשרים לכם לקרוא את הדברים מתוך בית המדרש ממש, בלי הסינון והעריכה המוקפדים הנערכים בהוצאת ספר, במהלכם אנו מוחקים אחוז נכבד מעמודי הספר. לכן חשוב לקרוא את הספרים הללו בתור 'הקשבה למתרחש בבית המדרש', ולא בתור ספר מוגמר.

לאורך הספרים ישנם קטעים שסומנו בצהוב כדי להדגיש שהם גולמיים במיוחד.

  • לפני רכישת הספרים חשוב לזכור שהם נמצאים ברמות שונות של כתיבה. כלומר שלמרות שיש בהם ידע עצום ורב ערך, הם אינם שלמים. ישנם נושאים ופרקים עליהם הביאור טרם נכתב.
  • אין רשות בשום אופן להעביר את הקבצים שרכשתם לאחרים.
  • לשם מניעת ההפצה הבלתי מבוקרת, יש אפשרות להוריד את הקובץ שרכשתם רק 3 פעמים. זאת למקרה שבפעם הראשונה והשניה נעלם לכם הקובץ ואיבדתם את הגישה אליו.
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *